Tillbaka!

Ja då var passet klart och jag är hemma igen, det var riktigt tufft faktiskt och jag kommer inte ihåg när jag svettades så mycket senast! Jag försökte köra lite mjölksyreträning då jag tror att det kommer behövas inför mönstringen som förhoppningsvis är i oktober. Jag blev riktigt dundertrött av det, ca 40 min utav konstant ökning! Eller okey, inte 40 min KONSTANT ökning mer det tyngden man börjar på är det absolut minsta man tillåter sig ha och sen ökar man ju rejält när man står och det kan man ju inte hålla när man sitter ner igen osv. Jobbigt i alla fall..

Efter så blev det en proteinshake med smak av kokos, rikitgt god faktiskt! Har köpt ett par stycken smakprover ifrån pproteinbutiken för jag är så kräsen när det kommer till protein det måste smaka bra annars spyr jag, hehe!



Nu sitter jag och kastar i mig lite makaroner och kötbullar innan jag ska dra iväg till jobbet, inte världens bästa mat men man tager vad man haver! Efter jobbet ska jag träffa några kompisar!

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0