Sjuk, typ..

I tisdags var det pole och det gick faktiskt jättebra, trots att jag redan hade tränat ca 2 timmar innan så hade jag ändå mycket energi kvar! På gymmet körde jag superset överkropp och blev faktiskt helt slut, det var lite roligt att jag provade 60 kg på marklyft. Då lärde jag mig att jag inte orkar 60 kg men jag fick upp den en 15 cm i alla fall! :)

Men på polen så började vi bland annat med ett trick som heter lunchbox, vilket kändes helt omöjligt först men sen satte jag den! Den är långt ifrån perfekt men endå, se bild nedanför.

Men i onsdags blev jag riktigt sjuk ed feber och förkylning så har varit hemma sen dess! Fick ställa in min PT träning idag. Dock så mår jag mycket bättre idag så förhoppningsvis är jag helt frisk snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0