Pt:tränad

Otroligt mör i kroppen nu efter första PT:timmen! Grymt duktig är hon, vi körde igång direkt med superset benböj, utfall, och marklyft vilket var riktigt jobbigt körde med 20 kg vikt på benböjen, och 30 på marklyften. Efter det blev det chins med lite hjälp från PT Lina. Omedelbart därefter blev det sittande rodd, latsdrag och ryggresningar i en sån där ställning som jag inte vet namnet på! :P

Men det slutade inte där utan det blev hantelpress, och då var jag så trött i armarna och i händerna att det kändes som jag skulle tappa hantlarna. Till sist så blev det lite välförtjänt mage. Det började med en övning som jag inte vet vad den heter, men man står som i plankan fast man håller i en skivstång så rullar man ut och sen drar man sig in, vilket var helt tokigt jobbigt och jag kände mig jättesvag! Sen blev det plankan i 30 sek, vilket jag tänkte skulle vara helt lungt! MEn jag stod och skakade typ, och då ber hon mig lyfta först höger och sen vänster ben! Galenpanna!! När jag stånka mig ur plankan så blev det en till magövning som jag inte vet vad den heter men man håller i en viktskiva sittandes med böjda ben, så ska man rotera överkroppen. Detta skedde i 3 superset utan vila, och jag klarade det!

Stolt över mig själv faktiskt, jag gjorde allt hon sa till mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0