Lite efter!

Ja i helgen har jag varit hemma hos pojkvännen, fick penecillin av Eriks pappa som är läjkare mot min lilla infektion också så det blev bättre! På lördagen var vi ute och seglade ett par timmar vilket var mysigt, jag som aldrig har seglat förut kände mig lite ovan. Problemet var att det blåste inte så mycket så vi åkte i ca 2.5 knop vilket är typ 5 km i timmen!

Men igår så var jag och träffade min PT för första gången och jag tycker hon verkar jättebra! Så vi satt och pratade om hur vi ska lägga upp min träningsplan och på fredag har vi det första träningspasset då vi ska göra lite tester och sånt!

Nu bär det snart iväg till skolan för ett par timmars föreläsning efter det ska jag träna i skolans gym innan det blir poledance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0