Helg och hes..

I fredags skulle jag ha tränat på skolan var planen men när jag vaknade så var jag hur hes som helst! Så jag ställde in träningen och sov någon timme till på soffan. Dagen som för övrigt var min 19:de födelsedag, hehe*, spendeades med två timmars föreläsning sedan så var det middag bara med familjen och pojkvännen! Jag blev galet lycklig för jag fick två PT:timmar av min mamma och styvfar, min syster ska betala flygbiljetter till mig och Erik till Paris, min far betalar mitt SATS-kort i ett år till och så fick jag en parfym av Erik! :)

I lördags så var jag och Erik inne i stan, jag köpte en ny höstjacka och en foundation. :P Efter det så tittade vi på Jägarna 2, jag har inte tittat på ettan men jag tyckte den var riktigt bra! Peter Stormare är ju grym! :D
Idag kommer mormor och morfar på lite middag då ska jag göra chokladfondant till efterrätt!

Jag har inte tränat någonting i helgen men imorgon ska jag nog vara frisk nog igen att ta mig ut i löpspåret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0